odległość znaku ostrzegawczego od miejsca niebezpiecznego | |
odległość znaku informacyjnego od początku (końca) drogi lub pasa ruchu | |
odległość odcinka drogi na którym powtarza się lub występuje niebezpieczeństwo | |
koniec odcinka na którym powtarza się lub występuje niebezpieczeństwo | |
koniec miejsca przeznaczonego na postój | |
liczba zakrętów | |
rzeczywisty przebieg drogi z pierwszeństwem przez skrzyżowanie (umieszczony na drodze z pierwszeństwem) | |
układ dróg podporządkowanych (umieszczony na drodze z pierwszeństwem) | |
rzeczywisty przebieg drogi z pierwszeństwem przez skrzyżowanie (umieszczony na drodze podporządkowanej) | |
układ torów i drogi na przejeździe | |
miejsce w którym ruch pojazdów został skierowany na tory tramwajowe | |
rzeczywista wielkość spadku lub wzniesienia drogi | |
bocznica kolejowa lub tor o podobnym charakterze | |
przeprawa promowa | |
podłużny uskok nawierzchni | |
odcinek drogi na którym występują deformacje nawierzchni w postaci kolein | |
miejsce częstych wypadków o charakterze wskazanym na tabliczce | |
miejsce częstych wypadków spowodowanych śliską nawierzchnią jezdni ze względu na opady deszczu | |
miejsce wjazdu pojazdów uprzywilejowanych wskazanych na tabliczce | |
granica państwa | |
nieoczekiwana zmiana kierunku ruchu o przebiegu wskazanym na tabliczce | |
długość odcinka jezdni na którym obowiązuje zakaz | |
początek zakazu postoju lub zatrzymywania | |
kontynuacja zakazu postoju lub zatrzymywania | |
odwołanie zakazu postoju lub zatrzymywania | |
sposób ustawiania pojazdów względem krawędzi jezdni |